joi, 16 octombrie 2014

Ferrari : "Trebuie să facem ceva şi trebuie să o facem repede" !

Scuderia Ferrari este determinată să-şi asume orice risc pentru a putea spera să revină în lupta pentru titlurile mondiale într-un timp cât mai scurt.Sergio Marchionne, CEO-ului Fiat-Chrysler care a preluat luni şi funcţia de preşedinte al Ferrari după retragerea lui Luca di Montezemolo, admite că Scuderia este obligată să adopte o astfel de strategie chiar dacă greşelile ar putea fi inevitabile.
Ferrari


"Trebuie să facem ceva şi trebuie să o facem repede. Este necesar. S-ar putea să o dăm în bară, dar nu avem nimic de pierdut, nu-i aşa? Hai să riscăm ceva. Mi se spune tot timpul că lumea curselor nu este o ştiinţă, că anumiţi factori influenţează performanţa. iar apoi am fost la Monza şi am văzut că primele şase monoposturi nu sunt Ferrari şi nu au nici motor Ferrari, moment în care mi-a crescut pulsul", a declarat italianul în cadrul unui interviu acordat publicaţiei britanice Autocar.
Iniţial, viitorul Ferrari în Formula 1 părea incert după retragerea lui Montezemolo, însă Marchionne a dat asigurări că una dintre priorităţile sale este ca Scuderia să aibă din nou parte de succes. "Acesta continuă să fie principalul meu obiectiv în ceea ce priveşte progresul Ferrari. Un Ferrari care nu câştigă pe circuitul de Formula 1 nu este Ferrari. Pot să suport perioade de ghinion, dar asta nu poate deveni un element structural al brandului", a adăugat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu