duminică, 19 octombrie 2014

Raikkonen : " Vreau să fac ceva mai mult cu viaţa mea decât Formula 1 " !

 Finlandezul Kimi Raikkonen este hotarat să-şi respecte contractul cu Ferrari şi consideră că Scuderia va fi ultima sa echipă în Formula 1. Contractul său expiră la sfârşitul sezonului 2015, însă el a sugerat că ar putea rămâne şi în 2016 alături de Scuderia Ferrari. Deşi fostul campion mondial nu a intrat în detalii, este posibil ca acesta să aibă o opţiune de prelungire pentru 2016.
Raikkonen


"Am un contract pentru anul viitor şi probabil pentru încă un an. Dar nu mai sunt tânăr. Vreau să fac ceva mai mult cu viaţa mea decât Formula 1. Îmi voi încheia cariera la Ferrari. Nu mi-am pierdut niciodată pasiunea, dar mă voi opri în ziua în care nu mă voi mai bucura", a declarat el pentru postul american de televiziune CNN.
Fernando Alonso va pleca de la Ferrari la sfârşitul acestui sezon şi urmează să fie înlocuit de Sebastian Vettel. Coincidenţă sau nu, Raikkonen afirmă că germanul este singurul pilot din circuit pe care îl poate considera prieten, întrucât cei doi au mai multe lucruri în comun. "Tipul cu care mă înţeleg cel mai bine în afara curselor este Vettel. Pe ceilalţi nu îi văd ca prieteni, concurez împotriva lor. Vettel este un tip normal şi avem o legătură simplă", a adăugat el.
În cadrul aceluiaşi interviu, Raikkonen a dezvăluit că, atunci când şi-a început cariera în sporturile cu motor, nu se aştepta să ajungă până în Formula 1, întrucât nu dispunea de fondurile necesare.
"Nu aş spune că am vrut să devin pilot de Formula 1. Am început cu motocross şi apoi am trecut la karturi. A fost distractiv şi am vrut mai mult. Dar nu credeam că aş putea ajunge în Formula 1, pentru că nu aveam bani. Am crezut că voi face karting cât mai mult timp posibil şi apoi mă voi orienta spre altceva", a adăugat el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu